Veelgestelde vragen
De inhoud van de Candy Cube is ongeveer 100 ml. Het gewicht per Candy Cube is afhankelijk van het snoep dat de cube bevat.
Jazeker! Een kaart is inbegrepen in je Candy Cocktail, waarin de inhoud van de Candy Cube op een aantrekkelijke manier staat beschreven. De tekst is altijd in het Engels en kan niet in een andere taal worden geleverd. Meer informatie over het product in de Candy Cube staat op de Cube zelf. Als je deze informatie wilt zien voordat je een bestelling doet, dan kun je deze terugvinden in onze webshop bij het specifieke product.
Alle prijzen zijn in euro.
De prijzen, zoals vermeld op de website, zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten variëren afhankelijk van het product en het land. Door de verzendkosten te berekenen nadat je je producten hebt besteld, geef je ons de mogelijkheid om een zo laag mogelijke prijs voor de verzendkosten te berekenen.
Iedereen kan een product bij ons kopen. Alleen voor de aankoop van producten die meer dan 5% alcohol bevatten, moet je minstens 18 jaar oud zijn.
Treats verzendt de door jou bestelde artikelen binnen 48 uur. Als een product niet op voorraad is, zullen wij je binnen 24 uur per e-mail laten weten op welke datum wij tot verzending kunnen overgaan.
Alle aangeboden producten zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid. Treats kan de beschikbaarheid van producten niet garanderen. Als een product niet op voorraad is, laten wij je per e-mail weten wanneer het wordt geleverd. Als dit voor jou geen redelijke termijn is, zullen wij je bestelling aan je terugbetalen.
Helaas kan dit niet. je bestelling moet vóór verzending volledig zijn betaald via de betaalmogelijkheden die wij bieden via onze webshop.
Je dient alle artikelen bij ontvangst van de bestelde producten zorgvuldig te controleren en ons onmiddellijk op de hoogte te brengen van eventuele onjuistheden of onvolledigheden. Indien je beschadigde goederen ontvangt, dien je dit onmiddellijk per e-mail aan de Treats te melden. Gelieve de producten niet terug te sturen, tenzij anders aangegeven door Treats! Bewaar de producten totdat je instructies van ons ontvangt.
Helaas kan Treats geen enkele verantwoordelijkheid aanvaarden voor te late of niet-levering als gevolg van een verkeerd of onvolledig adres. Indien een pakket naar Treats wordt teruggestuurd als gevolg van een onvolledig of onjuist adres, dan behoudt Treats zich het recht voor om de verzendkosten voor het opnieuw verzenden van het product in rekening te brengen. Indien je de goederen niet opnieuw wenst te ontvangen, betaalt Treats je de waarde van de geretourneerde producten terug, verminderd met de oorspronkelijke verzendkosten.
Treats kan geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor de late ontvangst van producten die niet tijdig aankomen door omstandigheden buiten onze controle. In het geval dat het door jou bestelde product onverhoopt niet op voorraad is, zullen wij je binnen 24 uur informeren, waarna je kunt besluiten je bestelling te annuleren of te wachten tot het artikel weer op voorraad is.
Wegens veiligheids- en gezondheidsrisico's kunnen wij aan jou geleverde producten van rechtswege helaas niet terugnemen.
Als je op de track & trace link ziet dat dat je pakket al een paar dagen na aanlevering aan PostNL blijft hangen, stuur dan een email aan service@treats.nl. Wij gaan direct bij PostNL informeren wat er aan de hand is. Let op! Als PostNL erkent dat er iets mis kan zijn en zij een onderzoek nodig vindt, wordt door ons géén vervangend pakket verstuurd! Het pakket kan tenslotte nog steeds worden bezorgd. Wil je niet wachten op de uitslag van dit onderzoek (dat tot wel 60 dagen kan duren) dan kun je beter een nieuwe bestelling doen, die wij je dan direct versturen. Zodra we een conclusie hebben op je pakket dat in onderzoek was, word je hierover door ons bericht. Afhankelijk van de situatie word je uiteraard volledig schadeloos gesteld!
De pakketbezorgers zijn héél druk en willen zo efficiënt mogelijk omgaan met hun tijd. Misschien was je even niet thuis en de buren wel? En is de bezorger vergeten het informatiekaartje in je brievenbus te doen? Vraag alsjeblieft, vóór je bij ons informeert waar je pakket is, eerst even bij je buren of zij jouw pakket voor je in ontvangst hebben genomen. Weet niemand het? Vul dan dit formulier in en wij zullen PostNL vragen dit te onderzoeken.
We doen ons uiterste best om de samenstelling van onze verschillende sets af te stemmen op wat we u in onze webshop laten zien. Het kan echter voorkomen dat we van soort moeten veranderen, omdat bepaalde producten (tijdelijk) niet leverbaar zijn. Wij vragen om je begrip. Het kan zijn dat de presentatie in onze webshop niet in lijn is met het bestelproces. Gelukkig gebeurt dit niet al te vaak en in sommige gevallen gaat het om 1 soort. Wij vragen om je begrip.
Ja dat kan, maar alleen bij hogere aantallen vanaf 50 stuks. Je bestelling dient volledig te worden betaald voorafgaand aan de verzending. Wil je betalen per factuur, stuur dan een e-mail naar service@treats.nl met het gewenste product. Wij zullen je voorzien van een factuur en een bankrekening, waarop je kunt overmaken. Na ontvangst van je betaling zullen wij je bestelling in productie nemen. De levertijd hangt af van het aantal en de grootte van bestellingen dat voorafgaand aan de jouwe is voldaan. Uiteraard doen we ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, maar we kunnen je geen leverdatum garanderen.